fredag 2. mars 2012

Dagens dobbel i Holmedalsfjella

 For ein dag! Avspasering, Askvoll, SOL, blå himmel, ski og i godt lag. Frå vassverket i Holmedal måtte vi bære skia til Vikastølen, men derifrå var det påskestemning.

I dag var det ikkje lett å velje turmål, så planen vart Moldura først (for å innkassere 10 poeng) og Dokka etterpå (for den er finast). 

Blåne på blåne mot sør - Lihesten bakerst.

Leif på veg oppover. Greit å ha litt drahjelp. Bratt er relativt. Sjølv om det kanskje ikkje er så bratt, så er det meir enn bratt nok når eg skal nedatt.

Vi testa skarejarn siste del mot toppen. Eg har ikkje brukt mine før. Det sat som blegg, og gav litt (falsk?) tryggheit i bratta. Litt tyngre å gå med, men eg slappa mykje betre av i skrå-gåinga og på skarefelta.
Frå Moldura mot Atløy.

Toppturentusiastane!

Utsikta mot Blegja (t.v) og Storehesten (t.h) er alltid like fasinerande, og det vart fabla om turar både hit og dit.

Rundskue frå Moldura

Nedturen på framsida var bratt i begynnelsen og litt skummel. Supert føre med skare og 3-4 cm styresnø øverst. Det er berre det at eg ikkje tør å stole på skia eller føtene når det vert bratt. Betre forhold vert det ikkje.

Litt drama med ei ski i bekken enda godt og vi la i veg mot Dokka. Her er karane på siste fonna. Vi gjekk i berre trøya heile dagen, og det var berre aldeles fantastisk fint å vere ute på tur. 

Dokka - og dagens lunsj nr 2

Tøffare vert det vel ikkje?

Skare og hardt ned att fra Dokka, men det gjekk greiare enn frykta. Bra trim for heile skrotten. 

Topp topptur i Holmedalsfjella - og slik ser fjella ut frå sentrum


2 kommentarer:

  1. Mor er stadig like imponert, lille Skarsetrunden er jo ikke noe å skryte av i forhold.

    SvarSlett
  2. Blå himmel og kvitt, nydelig og jeg er alle fargene av misunnelse:)))

    SvarSlett