tirsdag 15. mai 2012

Ytre Vågefjell (672 moh)

4 av 5 trimtoppar i boks! Superfint (men iskald) turver. Mai har verken vore skjønn eller mild, men i dag var det opphaldsver og sol og det var heilt FANTASTISK!

Eg nyt altså ferien med å plukke trimtoppane i Askvoll

I fjor rakk eg ikkje fjelltrimmen fordi det vart så mykje padling. I år ryk padleplanane, men då er no heldigvis fjella meir til å lite på.

Flott utsikt til Stavfjorden og øyane i Flora. Svanøy nærast. Kanskje vert det nasjonaldagspadling tvers gjennom her? Kvite skumtoppar på vindbølgjene på Stavfjorden vart observert.

Nina tek ein pust i bakken. I dag held ho no nesten på å sprenge meg aldeles.

Ytre Vågefjell er eit litt annleis fjell. Det er liksom berre ein lang stor lyngbakke. Utsikt innover Førdefjorden har ein med det same, og etterkvart dukkar Florø og øyane opp i nord.

 Overraskinga er difor stor når ein bikkar kanten på toppen og ser dette:
Frå Ytre Vågefjell mot Atløy, Alden og Værlandet. Padleparadiset Askvoll!

Andre vegen får vi reine høgfjellsstemninga.

Dramatisk landskap og ein god dæsj kulturlandsskap innover Oslandsbotnen.

Ytre Vågefjell kan anbefalast. Artig fjelltur med bra utsikt! Det er verdt litt puls og mjølkesyre å bryte seg på desse bakkane. Den siste luringen (Røyrbotnholten) i fjelltrimmen ligg bakerst midt på bildet ovanfor. 

INTERN: 
Av og til lurer eg litt på kva damene held på med, og eg synes eg høyrer fliringa og diskusjonen her 10. mai. Tips: Finn ein feil....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar