mandag 31. desember 2012

Juleveka og desembertelting

Juleveka vert innleia med tradisjonell juletrehenting. Furu må det vere.

På Skarset er det i grunn heilt eigne grenser mellom friluftsliv og motorisert ferdsel.

1. juledag

Henrik og Karianne på Harryvatnet.

I myrane er vi nesten aldri, bortsett frå når det er frose. No var det 30-40 cm kanonhard stålis på Harryvatnet. Ein flokk svanar held til i området, og det var digre fastfrosne svanebæsjar overalt på isen. Ein liten strek i rekninga. Vi fann og fleire innfrosne fiskar. Ettersom dei låg med buken opp er det vel lite sannsannsynlig at dei er spesielt spreke til våren att.

Harryvatnet og Myrsteinen - vakkert

Med og utan skeiser.

Natt til 2. juledag

Desembertelting i hagen.

Resten av familien ville sove inne. Merkeleg. Men dei var svært støttande til at eg måtte komme meg ut når eg først hadde antyda teltnatt.  

Testing/læring: sommardunposen min er for kald når det er minusgrader (ca -4 denne natta), sjølv med fjellduk. Sjølv om ekstremtemperaturen på posen er -5. På tele fungerar 8''-spikar bra som teltpluggar. Men dei frys dønn fast i løpet av berre ei natt. (1-0 til pappa der ja). Eg må ha egna reiskap for å få dei opp att. Lite brekkjarn gjekk fint. Men eg veit at eg ikkje kjem til å ha med brekkjarn på tur. #måfinneeiløysingpådet  

Nina gjennomførte si teltnatt samstundes i Askvoll.
Røyset - Nina sin veranda. Koselig juletelting. (Foto MMS-Nina)

Røysetnissen på telttur (MMS-Nina)

Det vil seie at vi er HEILT i rute med prosjekt telting. Den som teltar litt i romjula får og med seg flotte astrologiske fenomen som til dømes at Jupiter er rekordnær månen.

Jupiter øverst (liten) og månen nederst.

4. juledag

Arbeidsdag i myrane med pappa. Ein fin dag med polkjeledress i vakkert vinterlandskap. Første rekke: Horberget, lisje Horberget, Aslaksteinen og Lyngstadfjellet. Stemshesten bak.

Mykje kvalitetstid innandørs med familien har det og blitt i juleveka.

1 kommentar:

  1. Å, men så smart! Teste i nærheten av hus! Genialt! Takk for tips!

    Godt nytt padleår!

    SvarSlett