torsdag 26. september 2013

Rulling Giske rundt

26.09. Vi er velorganiserte og klarar å få oss padleøkter om ettermiddagene. Padlepoeng til oss! Sygni sikla på septemberrulla, og eg var lett med på rulling. I dag var eg motivert. Rullemotivert.

Dagens elg 

Flott lys, open horisont. lading av batteria. 

Der ein kan padle gjennom, skal ein padle gjennom..

I dag var det flo då vi la ut, så vi kunne padle litt meir innimellom enn sist. Kjempemykje fugl, ein sel og klårt vatn med masse spennande vekstar. Giske rundt er ein veldig flott liten tur. Kanskje det vert 52 måtar å padle Giske rundt på framover? Kanskje vi temmer selen i vinter? Dette er ein tur som ein ikkje vert lei av. Det er varierte vind og bølgjeforhold og passeleg langt for ein vinterettermiddagstur. 

Rullinga: Første økt på nordsida i litt skvalp. Full klaff for begge to på fleire ruller. Det gjorde godt for sjølvtillita.

 
Sygni ruller på studiostranda

Vi har no komme dit at vi ikkje bryr oss om litt skvalp. Eg fekk til og med til litt static brace på godsida i skvalp. 

Sygni: Elegant innhenting av ikkje heilt perfekt rulle

Eg rullar

Måtte ha ein filmsnutt av meg sjølv og - så då vart det rulleøkt nummer to på slutten av turen. Ser at eg framleis erkjapt oppe med hovudet, og kan jobbe litt meir med det. Men no er godfølelsen der att.

Verdspremiere: Eg tek "butterfly"-rulle med euroåre for første gang nokonsinne. 

Strålande kveld. Giske rundt er ein favoritt. Denne gongen klarte eg til og med å møte i rett hamn til rett tid. 
10 km

3 kommentarer: