lørdag 23. august 2014

Ulsteinpadling med tordenskrall og rulleguruer

11.08 Sommaren 2014 tek aldri slutt! Første dag på jobb, men etterpå var det tid for padletur, sandstrand og herlege folk!

Varmt og HERLEG!

Mellom Borgarøya og Hatløya er det så blankt på sjøen at eg prøvar meg på "det perfekte spegelbildet"

Nesten med Ragnhild

Spegling - perfekt? Kristin

I svartestilla var det interessant å prøve på diverse teknikktak. Er hengetak det same som parallellforskyvingstak? Får vi det til på begge sider? Det vart ein god diskusjon om svingradius, p- punkt og g-punkt. 

Den gamle handelsstaden på Borgarøya er no museum og tilrettelagt for friluftsaktivitetar.

Vi la i veg ut mot Vattøya. Fint! Litt friskare her ute, men framleis fint i berre t-skjorta. Eg har ikkje vore rundt den øya før.

Rundebrua. Nesten kunst.

Eg somlar meg vekk og prøvar å ta det perfekte "tare og lykt-bildet". Litt i tvil, men eg hellar til det til høgre. 

Turkameratane er tolmodige, og har matvett, og tek ein snackpause medan eg går amok med kameraet. 

Sommarkveld med ein "tøtsj" av haust?

Eg let meg nesten lure. Skulle tru Smeden i Sund hadde vore ute her eit ærend. Falske måsar var plassert rundt heile Vattøya. 

Vi var innom og kika på den kulaste funkishytta eg har sett. Heile anlegget var gjennomført kult, og om dette kjem for sal er det berre å slå til!

Det dreg seg til over Herøy...

Yr.no hadde spådd torever på ytre, og det slo til! Vi fekk det bittelitt travelt med å komme oss til land, men måtte nyte synet av meteorologi i praksis.

Ein front? Ragnhild tek det med knusande ro

Bygever?

Inne ved Osnessanden lurte eg på om vi hadde hamna på Grønland.

Aluu! Aaffanniaq? Qajartorpoq?


Kulturkollisjon? 

Det kom nokre skikkelege vindrosser, og det var ikkje tvil om kven som var best kledd for veret no! Damene gav oss ei strålande rulleoppvisning i ruskeveret, og fekk stor applaus!

Vinnarane i sommar! 
Mildrid er fersk noregsmeister frå Stokkøya (uoffisielt NM i grønlandsrulling). Kristin vann sprint og halvmaraton på ASKR i Vesterålen. Begge i kvinneklassane. Ikkje berre at dei er flinke, men dei er veldig kjekke turkameratar og då! Fantastisk kombinasjon!

Fin runde på 13,5 km (kart frå Endomondo).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar