søndag 10. april 2016

Torskmannen (755 moh) og Svolværstemning

10. april. Gråare dag enn vermeldinga. Vi satsa på Torskmannen, og at alle skulle rekke sine respektive fly sørover.


Toppen på Torskmannen 755 moh til venstre

Grå dag - vått og laust i botnen og stadig hardare oppover flanken. Skarejarn er fantastisk!

Utsikt fra toppen mot Breitind

Siste metrane mot toppen fra sadelen med stegjarn. Mørkdalsvatna.

Det var spor ned på vestsida. Det såg ut som ei fin side å stå på ski med lang marsj ut. Potensiell "gå-over-fjellet tilbaketur?

Delp, Grunnførfjorden og surfeparadiset rett vest! Gaukværøya i horisonten.

Austvågøya er krinklete og krokete, og eg vert alltid overraska over korleis geografien heng saman,

Ned ryggen.

Eg kom meg ned. Etter 3 dagar på ski var det ingen musklar att. Det var hardt, sporete, og lite som minte om skikøyring for min del. Godt vi ikkje får stilpoeng på tur. I botnen var det kjempelaust og slusjete. 735 klønete høgdemeter ned er notert.

Kristin rakk flyet med god margin. Gunhild og tok ein sightseeing i Svolvær før ho skulle fare. Det er fint å gå utover Svinøya og moloen og kikke på hjellane, byen og fjella.



Torskehovuda er akkurat så ekle som det ser ut som og stinkar!

Svolværgeita kneisar over byen.

Fiskarkona - som vinkar farvel og håpar å få fiskaren heim att

Nett som fiskarkona vinka eg gjestane heim, og håpar å få dei på besøk att - her eller der! Veldig kjekk og aktiv helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar