onsdag 2. mai 2018

Gøy og grundig på Godøya

1. mai Bonusfridagane i mai må nyttast på beste vis, og etter litt om og men vart det Godøya. Sjølv nestan utan svell i sjøen er det morsomheiter å finne her ute, og strandlinja mot sørvest har spennande steinformasjonar som ein kan snirkle og krongle seg inn i og i mellom. Kjekt med ny konstellasjon av padlefolk, og det vart erfaringsutveksling frå ulike ståstader - dessutan er det eit godt utgangspunkt for å fortelje alle dei gode historiene ein gong til! Eg trudde på førehand at det vart enten leik eller turpadling i løpet av dagen, men jaggu vart det begge delar inkludert fyrsafari og cirkumnavigasjon. Eg må begynne å trimme meir om eg skal halde tritt med denne gjengen!

Ta-rei! Ut på snirkletur med utgangspunkt Alnes

Flott fyr - som alltid!

Langs land ut mot Lestaskjeret. 

Dramatisk natur og breie glis. God stemning. 

Bittelitt action på Lestaskjeret...Men nok til å kjenne på kreftene.  

Innimellom og rundt kule formasjonar

Grottepadling

Ups. Fanga i fella. Klarte å sjarmere meg forbi manngarden. 

Med lavt blodsukkernivå og aldeles på overtid vart vi einige om matpause og beinstrekk på Høgsteinen fyr.  

Høgsteinen fyr - landemerke som eg ser i frå stova

Eg har ikkje vore inne i dette fyret før. Det var skikkeleg tårn-stemning, med murstein, flassande murpuss, trange vindeltrapper og tjukke veggar. Eg såg for meg Rapunsel med flettene oppe i glaset. 

 
På toppen av Høgsteinen. Veldig bra padlegjeng! Blide og kjekke karar altså! 

Sukkertoppen

Lunsj - eller nons alt etter kor ein ser det. 

Avgang

Vi klarte å berekne det slik at vi fekk vindrossene i forkant av den EINE regnbyga midt i fleisen på veg heim. Seige kilometer. Det var kanskje ikkje SÅ mykje vind, men det er evigheiter sidan eg padla i motvind, og eg er jo litt for lat til å synes det er kjekt. Trimmen fekk vi,  og tilbake i hamna hadde vi full runde rundt øya og utruleg mange fine inntrykk frå svell og stein og fyr undervegs. Ei redning fekk vi og prøvd oss på - og mairulla på godsida er i boks. 

Takk for turen! 

Ca 20 km

Godøya: namnet kjem av heiden gud og fortel truleg om heiden gudsdyrking på øya (stadnamnleksikon)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar